Dobrý den, dnes dopoledne byli problém internetovým připojením, někteří klienti byli omezeni rychlostí, souviselo to s pátečním výpadkem již je vše v pořádku. Omlouváme se za problémy.
Dobrý den, dnes 12.3.2021 byl celoplošný výpadek naších služeb, kdy u poskytovatele CETIN došlo k výpadku Našeho Okruhu do Prahy. Na přepnutí na Náš záložní okruh z UPC jsme také zjistili, že tento okruh také nefunguje. Omlouváme se za způsobené problémy.
Od 1.1.2014 jsme přešli na nový dohledový a fakturační systém. Do zákaznické sekce se přihlásíte stejnými přihlašujícími údaji, jako jste se hlásili do staré klientské zóny. Pokud tyto údaje nevíte, na vyžádání Vám je zašleme na Váš email. Do klientské zákaznické sekce se dá přihlásit pouze ze sítě XLNET s.r.o., pokus jste, mimo tuto síť nebude možné se přihlásit. Děkujeme Případně Nás kontaktujte.
Upozornění pro klienty, kteří si ještě nezměnili Náš bankovní účet na nový. Nové číslo účtu je: 5305005550/5500